opc_loader

Levering

Binnen Nederland en België is de verzending van onze lampen altijd gratis vanaf > € 50.00 !

Verzending binnen Nederland

Tiffanylampenhuis verkoopt hoogwaardig maar breekbaar handwerk. Daarom verzenden in Nederland de meeste van onze pakketten met Post.nl. Dit is een vervoerders-organisatie die gespecialiseerd is in het vervoer van kwetsbare artikelen. Zodra je bestelling door de vervoerder is opgehaald, ontvang je van ons een verzendbevestiging per mail. Binnen Nederland levert PostNL altijd de volgende dag. Op zaterdag, zondag en maandag verzenden wij geen pakketten. Betaalde bestellingen die op deze dagen binnen komen, worden op dinsdag verzonden. Pakketten die we op vrijdag verzenden worden op zaterdag bij je aangeboden. Bestellingen onder rembours worden verzonden met PostNL en duren één werkdag langer.

Verzending naar België

Leveringen naar België wordt verzorgd door DPD. Op zaterdag en zondag  verzenden wij geen pakketten. Betaalde bestellingen die op deze dagen binnen komen en voorradig zijn, worden op maandag verzonden. Zodra je bestelling door de vervoerder is opgehaald, ontvang je van ons een verzendbevestiging per mail. DPD levert in 95% van de gevallen de volgende werkdag. Bij uitzondering kan het dus een dagje meer zijn. DPD levert niet op zaterdag.

Levertijd

  • De lamp is op voorraad in ons magazijn

    Indien je bestelling voor 12.00 uur bij ons binnenkomt en je deze met iDeal, PayPal, Direct E-Banking of Bancontact/Mister Cash hebt voldaan, wordt deze diezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na 12.00 uur bij ons binnenkomen worden de volgende dag verstuurd. Bestellingen die met een bank-overschrijving worden betaald, verzenden we zodra de betaling op onze rekening is bijgeschreven.

  • De lamp is even niet op voorraad

    Meestal staat jouw lamp dan al in bestelling. Als je betaling bij ons binnen is, wordt de lamp direct na binnenkomst verzonden, maar altijd binnen 15 dagen. Soms heeft de leverancier de lamp (tijdelijk) niet op voorraad. De levertijd kan dan langer worden dan 15 dagen. Als dat het geval is brengen we je hiervan altijd tijdig op de hoogte. We bieden je dan de volgende drie keuzemogelijkheden aan:

    1. Je annuleert je bestelling en wij storten je betaling binnen een week terug
    2. Je zoekt een andere lamp uit en we verrekenen het prijsverschil
    3. Je wacht tot de lamp van je keuze weer binnenkomt

    De keuze is altijd aan u.

Bestelling niet ontvangen

Wanneer een pakket (bijv. door afwezigheid) niet bij je afgeleverd kan worden, laat de chauffeur een kaartje achter met een telefoonnummer. Via dit nummer kan je een afspraak maken voor aflevering op een moment dat beter uitkomt. Een enkele keer loopt een bezorging vertraging op. Indien je na 2 dagen je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Telefoon : +31 (0)548 - 51 22 95
Email : info@tiffanylampenhuis.nl

Wij zullen dan in samenwerking met de vervoerder het pakket traceren en ons uiterste best doen om eventuele problemen naar tevredenheid op te lossen.

Menu