opc_loader

Levering

Binnen Nederland en België is de verzending van onze lampen altijd gratis vanaf > € 50.00 !

Verzending binnen Nederland

Tiffanylampenhuis verkoopt hoogwaardig maar breekbaar handwerk. Daarom verzenden in Nederland de meeste van onze pakketten met GLS. Dit is een vervoerders-organisatie die gespecialiseerd is in het vervoer van kwetsbare artikelen. Zodra je bestelling door de vervoerder is opgehaald, ontvang je van ons een verzendbevestiging per mail. Binnen Nederland levert GLS altijd de volgende dag. Op zaterdag en zondag verzenden wij geen pakketten. Betaalde bestellingen die op deze dagen binnen komen, worden op maandag verzonden. Pakketten die we op vrijdag verzenden worden op zaterdag bij je aangeboden. 

Verzending naar België

Leveringen naar België wordt verzorgd door GLS. Op zaterdag en zondag  verzenden wij geen pakketten. Betaalde bestellingen die op deze dagen binnen komen en voorradig zijn, worden op maandag verzonden. Zodra je bestelling door de vervoerder is opgehaald, ontvang je van ons een verzendbevestiging per mail. GLS levert in 95% van de gevallen de volgende werkdag. Bij uitzondering kan het dus een dagje meer zijn. 

Levertijd

De lamp is op voorraad in ons magazijn

Indien je bestelling voor 13.00 uur bij ons binnenkomt en je deze met iDeal, PayPal, Direct E-Banking of Bancontact/Mister Cash hebt voldaan, wordt deze diezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na 13.00 uur bij ons binnenkomen worden de volgende dag verstuurd. Bestellingen die met een bank-overschrijving worden betaald, verzenden we zodra de betaling op onze rekening is bijgeschreven.

De lamp is even niet op voorraad

Meestal staat jouw lamp dan al in bestelling. Als je betaling bij ons binnen is, wordt de lamp direct na binnenkomst verzonden, maar altijd binnen 15 dagen. Soms heeft de leverancier de lamp (tijdelijk) niet op voorraad. De levertijd kan dan langer worden dan 15 dagen. Als dat het geval is brengen we je hiervan altijd tijdig op de hoogte. We bieden je dan de volgende drie keuzemogelijkheden aan:

  1. Je annuleert je bestelling en wij storten je betaling binnen een week terug
  2. Je zoekt een andere lamp uit en we verrekenen het prijsverschil
  3. Je wacht tot de lamp van je keuze weer binnenkomt

Bestelling niet ontvangen

Wanneer een pakket (bijv. door afwezigheid) niet bij je afgeleverd kan worden, laat de chauffeur een kaartje achter met een telefoonnummer. Via dit nummer kan je een afspraak maken voor aflevering op een moment dat beter uitkomt. Een enkele keer loopt een bezorging vertraging op. Indien je na 2 dagen je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Telefoon : +31 (0)548 - 51 22 95
Email : info@tiffanylampenhuis.nl

Wij zullen dan in samenwerking met de vervoerder het pakket traceren en ons uiterste best doen om eventuele problemen naar tevredenheid op te lossen.