opc_loader

Klachten

Tiffanylampenhuis doet er alles aan om je bestelling correct af te handelen en streeft er naar om voorkomende problemen snel, adequaat en naar tevredenheid op te lossen.

Toch is het mogelijk dat je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.
Wij vragen je vriendelijk om jouw klacht dan zo spoedig mogelijk aan ons door te geven.
Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Telefoon : +31 (0)548 - 51 22 95
Email : info@tiffanylampenhuis.nl

Of stuur je bericht naar:

Tiffanylampenhuis  / EVI Verlichting
Wierdensestraat 52
7461 BJ Rijssen, Nederland
(Tevens showroom)

Na ontvangst van je klacht krijg je van ons een ontvangst-bevestiging.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen en, indien nodig, onze procedures aanpassen. Na ontvangst wordt je klacht zo snel mogelijk behandeld, maar in ieder geval binnen 14 dagen. Als wij voor het afhandelen van de klacht meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan, binnen deze periode, op de hoogte stellen.

Geschillencommissie

Mocht je niet tevreden zijn over de manier waarop Tiffanylampenhuis je klacht op wil lossen, dan kun je contact opnemen met de onafhankelijke Geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk waar Tiffanylampenhuis bij is aangesloten.

Het adres van deze commissie is:

Stichting Webshop Keurmerk
T.a.v. mr. M.C.J. Teurlings
Willemsparkweg 193
1071 HA Amsterdam
info@keurmerk.info

Lees alles over de afhandeling van geschillen in onze voorwaarden